Головна | Реєстрація | Вхід | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 118
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2017 » Листопад » 23 » Бінарний урок
16:16
Бінарний урок

Бінарний урок, як форма підвищення мотивації навчання, інтенсифікації навчально-виховного процесу

Високий професіоналізм, педагогічна майстерність учителя досягаються не лише у процесі систематичної, вдумливої, творчої підготовки до своїх уроків, але й за рахунок проведення аналізу та узагальнення досвіду колег, збагачення на цій основі своєї практики ефективними прийомами навчання. Таким чином уміння спостерігати та аналізувати педагогічний процес є професійно необхідним і кожному вчителю. Воно складає основу успішної реалізації дослідницької функції вчителя, а також є базою для оволодіння самоаналізом, що є запорукою високого професіоналізму. З цією метою у Вижницькій ЗОШ-інтернат організовано проведення цикл відкритих уроків досвідченими педагогами закладу. Так, нещодавно відбувся відкритий бінарний урок з англійської мови та трудового навчання на тему: „Їжа в Україні. Приготування страви”. Підготували цей урок вчитель англійської мови Яким’юк Соломія Ігорівна та вчитель трудового навчання Чев’юк Ганна Олексіївна.

Урок передбачав досягнення наступної мети: застосування лексичних конструкцій із теми «Їжа», вивчених на попередніх уроках; розвиток соціокультурної компетенції; засвоєння лінгвістичної теорії, вироблення системи мовленнєвих умінь і навичок; розвиток творчої діяльності учнів, умінь і навичок практичного приготування страв.
Для проведення уроку педагоги використали візуальні таблиці, роздатковий матеріал, мультимедійну презентацію.

Урок проходив у постійному англомовному діалозі з учнями. Використаний метод бесіди, який спрямовував учнів на проведення аналізу, порівнянь, також ситуативні вправи, які застосувались для вдосконалення знань, умінь і навичок учнів. Під час уроку викладач використала міжпредметні зв’язки, простежувався тісний зв'язок з професією кухаря.

Учні проявляли високий інтерес і активність, практикували застосування свого словникового запасу. Для активізації мовного матеріалу, учителем запропоновано скласти діалоги з використанням нових лексичних одиниць, використовуючи вивчені слова при відповідях на запитання. Під час роботи в парах один учень називав по-англійськи інгредієнти страви, а інший – яка це страва.

Під час практичної частини уроку учні були поділені на 2 групи, кожна з яких готувала певний вид салату (приготування салатів овочевого та фруктового). Перед приготуванням їжі вчитель трудового навчання Чев’юк Г.О. нагадала дітям інструктаж з техніки безпеки під час роботи з ножем та дотримання правил виробничої санітарії і особистої гігієни. У кожної групи на столі був необхідний матеріал: продукти та необхідні інструменти для приготування салату. Обидві групи змагалися у вправності приготування салату та презентували його вкінці уроку. Кожна група обрала свого шефкухаря та його помічника -сушефа. Шефкухар організовував сплановану та чітку роботу кожного етапу приготування страви, правильно скоординовував розподіл ролей в групах, що сприяло злагодженій роботі та гарному результату. Спостерігалась чітка та злагоджена робота обох груп. Окрім того у кожній групі були виділені учні, які мали зробити рекламу своєї страви. Підсумком уроку була презентація по - англійськи приготовленої страви. Окрім навчальних цілей такий урок реалізував також виховання відповідальності, самостійність, культуру приготування їжі.

Заслуговує на увагу діяльність педагогів, спрямована на вироблення культури навчальної праці. Урок відзначався свідомою робочою дисципліною.

На уроці панувала атмосфера доброзичливості, щирості. Спілкування вчителя і учнів відбувалося у тісній співпраці, співдружності та взаєморозумінні. Що стосується учнів, то вони були захоплені уроком, слідкували за кожним рухом вчителів, активно працювали. В результаті урок пройшов цікаво і успішно.

В цілому, підводячи підсумок, можна зробити висновок, що урок проведено на належному методичному рівні, з точки зору виконання завдань і задач уроку, у відповідності з віковими особливостями учнів. Урок відповідає своїй структурі і змісту. В процесі навчальної діяльності відбулась взаємодія вчителя з учнями, що призвело до гарних результатів.

Заступник директора з навчальної роботи С.П.Варварюк

Категорія: Новини | Переглядів: 56 | Додав: UA_Vavan | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz