Декада педагогічної творчості по виховній роботі - 20 Жовтня 2011 - Школа
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 105
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2011 » Жовтень » 20 » Декада педагогічної творчості по виховній роботі
12:14
Декада педагогічної творчості по виховній роботі
У школі   з 03.10. по 15.10.2011р. була проведена декада педагогічної творчості по виховній роботі -відкриті виховні заходи з метою впровадження у виховний процес особистісно-орієнтованих технологій. Активну участь у декаді педагогічної творчості взяли класні керівники та вихователі Матюшкіна А.А., Флора В.І., Іванюк О.І., Гаврилюк Н.П., Синишина Л.В., Кречмаровська С.М., Гринюк Л.Л., Андрюк Г.С.

Зокрема, класний керівник Флора В.І. презентувала  виховний захід – етичний діалог-практикум "Твори добро, бо ти людина”. Тема діалогу відзначається актуальністю, відповідає віковим особливостям учнів, форма проведення заходу-групова, колективна,  застосовано проблемно-пошукові, дослідницькі методи виховання. Активну участь у заході брали всі учні класу. Учні були уважні, зацікавлені, проявляли ініціативу, яку педагог підтримувала та надавала можливість кожній дитині висловити свою думку. Такий виховний захід формує в учнів чітку громадську позицію, почуття власної гідності,  розвиває пізнавальні інтереси школярів. Підсумок і висновки в кінці заходу зроблено чітко, конкретно.



Матюшкіна А.А., класний керівник 8-го класу показала конкурс-вікторину "Молодь обирає здоров’я”. Тема заходу актуальна, відповідає запитам та інтересам даного дитячого угрупування. Форма проведення заходу – індивідуально-групова. Мета заходу сформульована точно, конкретно. Захід чітко продуманий, заздалегідь учням роздано доручення по окремим етапам конкурсу. Такий захід показав активне сприйняття учнями нової інформації, самостійність і відповідальність дітей за прийняті рішення. У ході заходу роль педагога була основною, як ведучого та оцінюючого керівника. Захід проведено методично вірно. Мети досягнуто. Діти висловлювали свою думку, аналізували ситуації, що розглядалися в ході заходу,  формували і формулювали  висновки.



Гаврилюк Н.П., вихователь 9-го класу показала ділову гру "Права дітей”. Тема гри актуальна, вмотивована, відповідає віковим особливостям учнів. Мета сформульована чітко. Форма проведення заходу – гра-конкурс, ділова гра, де учні виступають в ролях різних претендентів на трасплантацію серця. Захід продумано дуже чітко та доведено до кінцевої мети. Використано метод ситуативного практикуму, коли діти самі знаходять вихід з проблемної ситуації, а потім пояснюють та вмотивовують чому саме так вони б поступили.  



Синишина Л.В., класовод 4-го класу провела діалог "Людина серед людей”. Використано багато роздаткового матеріалу. Діалог  проведено в ігровій формі, використано багато цитат, приказок про ввічливість, доброзичливість. Застосовано метод вправ та привчання з метою формування вміння спілкуватися з різними людьми, сприянню засвоєння правил такту та етикету. Педагог розглянула з дітьми різні ситуації з повсякденного життя  дітей. Використано метод тестування.  



Класний керівник 10 класу Іванюк О.І. провела з учнями діалог-роздум "Хочу бути щасливим”. Мета діалогу аргументована, чітко сформульована. Використано метод творчого завдання,  де учні розв’язуючи завдання педагога, самі висловлюють та захищають свої думки, сперечаються, відстоюють свою точку зору і   приходять до розуміння щастя, заснованого не на матеріальних цінностях. Застосовано метод ситуативного практикуму, діти самі формулюють висновок та чітко формулюють його. Такий захід спрямований на розвиток особистості, загальнолюдських рис на підвищення  загальнокультурного рівня розвитку. Наявні елементи дискусії, проблемності, відвертої розмови. Методичні прийоми використані педагогом доцільні, захід змістовний, має позитивний виховний потенціал. Мети досягнуто, реалізовано розвиваючі, виховні та пізнавальні можливості заходу. 


Класний керівник Андрюк Г.С. провела командну гру "Твій характер та вибір професії”. Для 11-тикласників це актуальна і вмотивована тема, відповідає віковим особливостям учнів. Тему командної гри учні обирали самі. Мета заходу сформульована чітко. Використано метод презентації професій (учні презентували професії, які хочуть обрати в майбутньому). Спостерігається активність і самостійність школярів, точність і організованість протягом усього заходу. Захід доведено до логічного закінчення. Мети досягнуто.


Особливу увагу педагоги школи звертають на діалогічний стиль спілкування, взаємодію між учнями, підтримку ініціативи дітей, практикують такі форми виховання - групові та індивідуальні, які ґрунтуються на конкурсній основі, на довірі до дитини, на здатності її відповідати за себе. Зокрема, застосовують такі форми проведення виховних заходів як КВК, бесіда „за круглим столом”, ділові та рольові ігри, диспути, дискусії, вистави, колективні творчі справи, тощо.

Категорія: Новини | Переглядів: 634 | Додав: UA_Vavan | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Жовтень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний хостинг uCoz