Формування ціннісного ставлення до мистецтва - 14 Лютого 2012 - Школа
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 105
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2012 » Лютий » 14 » Формування ціннісного ставлення до мистецтва
16:41
Формування ціннісного ставлення до мистецтва
          З метою формування естетичної культури, переконань та ідеалів естетичного сприймання та емоційного ставлення до прекрасного, духовного збагачення учнів, виховання художнього смаку, бажання вносити прекрасне у життя, примножувати культурно-мистецькі надбання народу, формування ціннісного ставлення до мистецтва, підтримки талановитих школярів, розвиток їх мистецьких здібностей, активізації творчої діяльності  вчителів,у школі з 06.02.2012р. по 11. 02.2012р. було проведено мистецький тиждень. Активну участь у підготовці та  проведенні тижня взяли Чев’юк Г.О., учитель малюнку, живопису та композиції, Чорней О.І., учитель образотворчого мистецтва, Гаврилюк Н.П., учитель художньої культури, Гулей М.М., учитель малюнку, живопису та композиції, Крючкова Л.Ф.,  учитель музики. В усіх заходах, зреалізованих в рамках, тижня було використано інноваційні художньо-педагогічні технології, зокрема інтегративні, проблемні, інтерактивні, в основі яких спостерігалась діалогічна форма спілкування.
          Так, учитель композиції, малюнку та живопису Чев’юк Г.О. підготувала та провела з учнями 7-10 класів конкурс-вікторину „Мистецтвознавці”. Конкурс сприяв підвищенню інтересу учнів до образотворчої грамоти,  поглибленню уявлень про мову образотворчого мистецтва, розвитку художньої культури через пізнання законів композиції, розуміння ролі художнього образу, його емоційної оцінки та власної діяльності в усіх видах мистецтва, вміння оцінити мистецькі вартості. Учитель формував естетичне ставлення до дійсності, розвивав художньо-образне мислення, використавши наступність від простого до складного, підвищуючи ефективність і результативність занять творчим  мистецтвом, створював атмосферу зацікавлення, емоційного задоволення. 




Учитель малюнку живопису та композиції Гулей М.М.  організував з дітьми конкурс „Веселий олівець”. Учні виявили  зацікавленість в участі в конкурсі, проявляли ініціативу.  У  конкурсі головне значення мали сприймання, аналіз-інтерпретація творів мистецтва та мистецька діяльність учнів. Форма проведення заходу групова, колективна, застосовано проблемно-пошукові, дослідницькі методи виховання. Учні виконували завдання практично-творчого та пошукового характеру. Захід передбачав посильні для учнів завдання, розвиток художньо-конструктивного бачення та творчий потенціал учнів такими засобами, як розвиток відчуття краси й гармонії, вміння естетично оцінити навколишній світ і красу життєвих явищ, спостережливість, зорове художньо-образне сприйняття та художньо-творче образне відображення. 




Під час вікторини-змагання з художньої культури на тему: „Відродження” учням  9 та 11 класів крім інформативного та ілюстративного матеріалу вчитель художньої культури Гаврилюк Н.П. запропонувала різноманітні види художньої діяльності: мистецтвознавчий аналіз твору в контексті особливостей культурного регіону, вивчення особливостей індивідуального стилю митців різних країн, практичні завдання. Такий захід забезпечує розуміння „діалогу культур”, дає можливість учням не тільки прилучитися до загальнолюдських цінностей, а й самовизначитися у світі культури, включитися в її творення, вдосконалюючи насамперед власний духовний світ. Захід сприяв усвідомленню власної причетності до художніх традицій свого народу і водночас виховував культуру міжнаціонального спілкування через вивчення мистецтва народів світу, розуміння полікультурного простору світової цивілізації. Мети досягнуто, реалізовано розвиваючі, виховні та пізнавальні можливості заходу.



         Для молодших школярів учитель образотворчого мистецтва Чорней О.І. провела гру-конкурс „Малюнки без олівця”. Захід чітко продуманий, заздалегідь учням роздано доручення по окремим етапам конкурсу. В ході гри-конкурсу  розвивалася спостережливість, діти виконували замальовки ескізного характеру, з пам’яті предметів, краєвидів Формувалось  поняття краси декору, пропорційності, єдності форми і змісту. Захід спрямований на формування потреби у вивченні творів мистецтва, розвиток творчих здібностей учнів та розширення їхнього внутрішнього досвіду, наповненого особистісним смислом.  В процесі гри застосовано такі методи  як ігровий, порівняльний та метод порівняльних ситуацій.





Учитель музики Крючкова Л.Ф. в рамках тижня мистецтва підготувала і провела  виховний захід „Пісня – душа народу”, в ході якого розвивались  здібності учнів розуміти мову музики, відчути її виразність. Вчитель дає учням необхідні знання, формує  навички, вміння, виховує інтерес до музики, естетичні смаки. У виконавській діяльності дітей інтенсивно розвивались музичні творчі здібності, розширювалися можливості активного сприймання музики. Учні вчились  виражати свої почуття, душевні переживання та думки мовою музики; розвивали сприйняття навколишнього світу музики, потребу у творчому самовираженні.  В ході заходу послідовно розкривались особливості музичної мови, багатство і своєрідність її змісту, зв’язок з іншими видами мистецтва – живопис, література, особливості емоційного впливу музики. Учні виконали твори української народної музики, фольклору, твори композиторів-класиків, масові пісні. Особливо цінним є те, що в процесі таких заходів у школярів формується просвітницький інтерес, тобто бажання виконати музику і розповісти про неї своїм друзям. А цей інтерес стає стимулом до подальшої музичної освіти учня, розвитку мовлення, артистизму. В учнів розвивається музичний слух, музична пам’ять, чуття ритму, уява, фантазія, учні набувають цілий комплекс вокально-хорових навичок, вмінь і знань. Характерною рисою заходу є особлива емоціональна атмосфера.


Такі заходи, проведені нетрадиційно, стимулюють творчість учителів й учнів, створюють сприятливі умови для спільної співпраці. Сповнені яскравих вражень, невимушеного спілкування, демократичні за своєю суттю, такі заходи допомагають зацікавити учнів мистецтвом, внести певні емоції в міжособисті стосунки.

Категорія: Новини | Переглядів: 5516 | Додав: UA_Vavan | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Лютий 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний хостинг uCoz