Обласний семінар з проблеми: „Формування особистості учнів через військово - патріотичне виховання на уроках та в позаурочний час." - 24 Листопада 2014 - Школа
Головна | Реєстрація | Вхід | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 105
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » 2014 » Листопад » 24 » Обласний семінар з проблеми: „Формування особистості учнів через військово - патріотичне виховання на уроках та в позаурочний час."
14:58
Обласний семінар з проблеми: „Формування особистості учнів через військово - патріотичне виховання на уроках та в позаурочний час."

        На базі Вижницької школи-інтернату ім.Н.Яремчука відбувся обласний науково-практичний семінар заступників директорів шкіл-інтернатів з навчально-виховної роботи з проблеми «Формування особистісної компетентності учнів через військово-патріотичне виховання на уроках та в позаурочний час».

        Розпочалася робота семінару з хвилини мовчання в пам’ять вшанування річниці Революції гідності, Небесної Сотні та полеглим воїнам у зоні АТО. Після чого, Іван Погурський, директор закладу представив учасників семінару: Тамару Богачик, заступника директора з науково-методичної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області; Олександра Сахновського, завідувача кафедри методики викладання суспільно-гуманітарних дисциплін ІППО ЧО; Петра Старовойта, завідувача НМЦ виховної роботи ІППО ЧО; Юрія Коноплянка, методиста НМЦ виховної роботи ІППО ЧО та Світлану Волошин, методиста НМЦ безперервної педагогічної освіти ІППО ЧО.

        Під час свого виступу Іван Іванович окреслив основну мету заходу – ознайомлення з системою роботи школи-інтернату щодо розвитку особистості учнів через формування у них військово-патріотичних компетентностей.

        Досягнення мети семінару розпочалося з виступу Світлани Варварюк, заступника директора з навчально-виховної роботи, яка презентувала освітньо-виховне середовище закладу: висвітлила мету та актуальність діяльності школи, систему навчальної роботи з дітьми, співпрацю з позашкільними організаціями, систему виховної роботи, структуру методичної роботи, модель взаємодії школа – батьки тошо. Також заступником було визначено завдання, напрями, методи військово-патріотичного виховання молоді та напрямки роботи з батьківським активом. Окремо було зроблено акцент на впровадження компетентністно-орієнтованої освіти в Вижницькій школі-інтернат.

       «Військово-патріотичне виховання учнів – це комплекс заходів по формуванню в них особистих позитивних необхідних якостей. Проблеми військово-патріотичного виховання в тісному зв’язку з національним, моральним та трудовим вихованням мають вирішуватись у навчальному процесі всіх закладів освіти. Військово-патріотичне виховання одержало дальший розвиток у різноманітних формах позакласних заходів. Вибір заходів здійснюється з урахуванням інтересів учнів, підготовленістю організаторів, стану матеріальної бази», – зауважила під час свого виступу Тамара Богачик. Значну роль у ВПВ відіграють класні керівники. З метою ВПВ учнів педагогам треба використовувати для міжпредметного зв’язку загальноосвітні предмети Військово-патріотичне виховання необхідно здійснювати систематично, цілеспрямовано і наполегливо.Велику роль в ВПВ грають позашкільні, громадські організації, шефські військові частини, військово-шефська робота.

        Роботу з батьками слід проводити за такими напрямками: роз’яснення батькам завдань ВПВ; ознайомлення батьків із основними методами роботи з дітьми, підлітками; залучення батьків до участі в позакласній та позашкільній роботі. Батькам можна рекомендувати форми та методи ВПВ дітей у сім’ї: ознайомлення дітей із сімейними бойовими та трудовими традиціями; бесіди про героїчні подвиги українського народу; заохочення дітей на догляд могил воїнів та за допомогу інвалідам війни; розвиток інтересу до військових професій та служби в ЗСУ; фізична підготовка та загартування дітей.

       За словами Олександра Сахновського, в Україні давно ведеться інформаційно-ідеологічна боротьба на користь країни-окупанта, на відміну від фізичної (військової), яка розпочалася фатального 2014 року. Наші воїни-захисники ціною свого життя виборюють мир на території держави. І сумно визнавати, що у такий важкий час наша армія тримається на плечах волонтерів, громади та громадських організацій. Тому дуже актуальним наразі є виховання сильного громадського суспільства через призму військово-патріотичного виховання. Після організаційного засідання учасники семінару відвідали практичний модуль – відкриті уроки: Валентини Флори, учителя історії «У нашій пам’яті вони залишаться назавжди…»; Романа Мельника, учителя предмета «Захист Вітчизни» «Враження цілі на полі бою та надання першої допомоги пораненому»; Оксани Крильчук, учителя образотворчого мистецтва та предметів духовного спрямування «Ви – світло миру»; Ольги Чорней, керівника гуртка «Художнє ткацтво» «У нас єдине небо і земля єдина».

       Метою практичної частини було: вшанувати пам’ять Небесної Сотні, прищепити любов до Батьківщини; закріпити набуті знання з медичної підготовки та навчити учнів застосовувати їх на практиці, виховувати дисциплінованість, уважність, наполегливість; заохотити учнів до читання та роздумів над притчами Христовими, допомогти дітям усвідомити важливу проблему сьогодення – втрати цінності Богоспілкування; розширити і поглибити знання дітей про державні символи України, розвивати увагу, творчу фантазію, естетичний смак, вчити учнів з повагою ставитися до рідної землі, народу, його традицій та звичаїв.

       Під час уроків учні та учителі-наставники досягали мети шляхом створення «Стіни» скорботи, де розміщували фото та підготовлені біографічні довідки про земляків, які загинули в зоні АТО. На практиці показали як правильно себе поводити під час бою та правильно надавати першу медичну допомогу. Для цього було зімітовано умови, які нагадували зону боєвих дій, де вихованці демонстрували свої уміння. Восьмикласники, на біблійній історії «Притча про свічку та свічник», вчилися пояснювати зміст понять «притча», «удосконалення» та «духовний розвиток», а наприкінці уроку висловлювали власне розуміння щодо необхідності духовного удосконалення кожної особистості. Вихованці гуртка «Художнє ткацтво» своїми руками виготовили макет карти України з різнокольорових ниток, де кожна область мала свій колір. Навколо карти виклали хоровод із фігурок людей, які тримаються за руки, що означає єдність народу та прикрасили калиною як національним символом України і сонцем, яке посилає своє тепло країні.

       Спостерігаючи за  захистом творчого проекту «Герої не вмирають», учасники заходу побачили фрагменти дослідницької роботи та відчули патріотичний дух учнів, які вшановували героїв Небесної Сотні, земляків, які воюють на Сході, які загинули в зоні АТО та теоретично ознайомили як поводитись з вибухонебезпечними матеріалами.

         Після екскурсії по школі та відвідин шкільного музею Назарія Яремчука було проведено засідання круглого столу, під час якого відбулося обговорення та ухвалено рішення за підсумками семінару.

        Враховуючи становище в якому наразі перебуває наша держава, цілком логічним є той факт, що першочерговим завданням освітньої галузі є виховання патріотизму учнівської молоді. У зміцненні патріотичних почуттів велику роль відіграє героїко-патріотичне виховання, покликане формувати бойовий, морально-психологічний дух, спонукати до фізичного вдосконалення громадянина-патріота, готовність у будь-який час стати на захист Батьківщини.

 

 

 

Категорія: Новини | Переглядів: 876 | Додав: UA_Vavan | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Листопад 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний хостинг uCoz