22 листопада 2016 року вчитель англійської мови Маковійчук А. І. провела відкритий урок у 10 класі на тему “Schooling in Ukraine and abroad”. На даний час актуальність даної теми є особливо значущою, адже українська освіта як ніколи потребує змін.
Тому урок засвоєння нових знань, навичок і вмінь учнів за методом проектів передбачав досягнення наступної мети: презентувати результати дослідження за допомогою вивчених лексичних та граматичних одиниць теми і дізнатися про провідні системи шкільної освіти (клас було попередньо розподілено на 3 групи за країнами), повторити умовні речення 1 типу, навчити учнів висловлювати власну точку зору та порівнювати навчання в школах різних країн; виховувати розуміння важливості розвитку освіти в Україні та, зокрема, важливості освіти у житті людини.
Для проведення уроку вчитель використала постер, проектор, ілюстрації, картки та інший роздатковий матеріал, розшифровки до абревіатур назв екзаменів.
Урок проходив у постійному англомовному діалозі з учнями, проте іноді все-таки опирались на рідну мову. Використано метод проекту, бесіди, фронтального опитування із елементами порівняння, методи мозкового штурму, асоціативної карти, мікрофону, диференційованого навчання (щоб кожен учень міг брати участь в мовленнєвій діяльності) та захист проектів (створює перспективу для спілкування, допомагає подолати боязнь помилок, формує почуття колективізму). Були застосовані різні форми роботи: індивідуальна, групова, парна, колективна, фронтальна, індивідуально-масове тренування (самостійне синхронне виконання завдання).
Для легшого сприйняття надавала зразки мовлення, опори, використовувала допоміжні засоби для навчання. Завдання несли багатогранний характер: на множинний вибір, відкрита та закрита відповідь, усна презентація-переказ, конструювання речення.
У класі панувала позитивна атмосфера, майже всі учні під час уроку виявили високий інтерес, активність та бажання внести власні пропозиції щодо змін освіти.





 |